TOIMITUSEHDOT
AnneMari´s, (Y-tunnus 2363982-7) myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen.
Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 15.9.2023 alkaen.
Tuotteet ja tuotehinnat
Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Toimituskulut
Kassalla ohjelma tarjoaa ensin automaattisesti Matkahuollon Lähellä-pakettia toimitusmuodoksi, kun olet syöttänyt yhteystietosi, voit sen jälkeen valita sinulle sopivimman toimitusmuodon. Sen jälkeen toimituskulumme lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Yli 80 euron tilaukset lähetämme toimituskuluitta valitsemaasi noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin ja yli 150€ tilaukset toimituskuluitta kotiovelle. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen. Voit myös noutaa tilauksesi toimituskuluitta yhteistyökumppaniltamme Tiinan kukasta Loimaan keskustasta, osoitteesta Vesikoskenkatu 11 liikkeen aukiolojen puitteissa ma-pe 9-17, la 9-13 ja su 9-13 (poikkeuksena juhlapyhät ja muut mahdolliset liikkeen poikkeusaukioloajat). Lahjakortit toimitamme aina sähköpostiin toimituskuluitta. Mikäli tilauksessa on lahjakortin lisäksi muita tuotteita, veloitamme toimituskulut niistä normaalisti ellei muut toimituskuluehdot täyty.
Tilaaminen ja sopimus
Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.
Maksaminen ja maksutavat
Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla Klarna Checkoutin maksutavoilla.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.
Toimitustapa
Toimitamme tilauksesi jollakin käytössä olevalla kotisivuillamme mainitulla toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä. Emme vastaa tilanteesta, jossa paketin toimittaja kuljettaa paketin muuhun kuin valittuun postitoimipaikkaan tai pakettiautomaattiin.
Toimitusaika
Pakkaamme ja lähetämme tuotteesi mahdollisimman nopeasti, yleensä 1-2 arkipäivän aikana tilauksestasi, mikäli tuoteet on varastossamme. Tilaustuotteilla toimitusajat vaihtelee.
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Tuotteillamme on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 vrk mittainen palautusoikeus, lukuunottamatta virheettömiä ALE-tuotteita, määrämittaan leikattuja kankaita sekä mittatilauksena (ompelupalvelu) valmistettuja tuotteita, jotka ovat valmistettu juuri sinulle antamiesi mittojen mukaisesti. Peruutus on tehtävä ilmoittamalla siitä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran vastaanottamisesta. Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi esimerkiksi sähköpostiimme tai palautettavan tavaran mukana toimittamallasi kirjallisella ilmoituksella.
Palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja täten myyntikelpoisia sekä hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja. Myös alkuperäiset hintalaput ja tuoteselosteet tulee olla kiinni tuotteessa. Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset sekä mahdolliset toimituskustannukset alkuperäisestä tilauksesta. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle. Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen/tuotteet toiseen, on uudesta lähetyksestä maksettava toimituskulut.
Tarkastamme tuotteemme aina ennen lähettämistä asiakkaalle, mutta jos jostain syystä tuotteessa onkin virheellinen, vahingoittunut tai tuote on väärä ota yhteys meihin. Jos paketti on vahingoittunut kuljetuksessa, ota kuva vahingoittuneesta tuotteesta sekä myös paketista ja ilmoita siitä viipymättä meille.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.
Paketin hakematta jättäminen noutopisteestä ei tarkoita tilauksen peruuttamista. Noutamatta jätettyjen pakettien toimituskulut veloitetaan asiakkaalta ennen rahojen palauttamista.
Palautusosoitteemme:
AnneMari´s, Pajamäenkatu 5, 32200 LOIMAA (p.040 588 9414)
Asiakaspalvelu
Tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä otathan yhteyttä sähköpostitse anne-mari@annemaris.fi tai soittamalla/viestillä 040 588 9414.